söndag 12 augusti 2007

Reflektion III över kongressen

Anna Sjödin. Alltså det är få personer som är så starka som henne. När hon sa äran ligger inte i att falla, utan i att resa sig gång på gång så skakade hela kongressen av applåder. Vidare sa Anna Sjödin:

“När jag står här framför er är jag uppfylld av stolthet över allt det jag lärt mig och varit med om i SSU. Jag är oerhört tacksam för den tid som vi fått dela tillsammans ochalla jag har fått lära känna. Jag vill tacka var och en av er. Ni betyder så mycket för mig.
Jag blir så glad när jag hör era sånger och ser era leenden. Det är därför jag har lovat att finnas där för er SSU-kamrater om ni någon gång behöver mig.
Varje gång media räknar ut oss ska vi komma ihåg. Den största äran ligger inte i att aldrig falla utan att resa sig varje gång
.”

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna stod helt klart för kongressen bästa tal!